Κέντρο Αξιολόγησης Επαγγελματικών Προσόντων

  • Είσαι άνεργος και επιθυμείς να εξασφάλισεις εργασία ?
  • Είσαι εργαζόμενος και θέλεις να ανελιχθείς επαγγελματικά?
  • Είσαι εκπαιδευτής επαγγελματικής κατάρτησης ή επιθυμείς να γίνεις
    πιστοποιημένος εκπαιδευτής?
    Αν επιθυμείς να έχεις δυνατότητα συνεργασίας με την ΑνΑΔ για εφαρμογή επιχορηγούμενων, συγχρηματοδοτούμενων ή/και προκηρυσσόμενων δραστηριοτήτων κατάρτισης. 

Μέσω της επικύρωσης των αποτελεσμάτων αξιολόγησης της προηγούμενης μάθησης και πιστοποίησης των επαγγελματικών προσόντων έχεις την ευκαιρία να γίνεις επαγγελματίας εκπαιδευτής.

Πολυεπιχειρισακά προγράμματα για εκπαιδευτές

Εκπαιδευτής Δια Βίου Μάθησης (ΕΒΜ) μέσης διάρκειας

Εκπαιδευτής Τηλεμάθησης

Εκπαίδευση Εκπαιδευτών τηλεμάθησης

Πιστοποίηση Εκπαιδευτή
Δια Βίου Μάθησης
ΕΠΙΠΕΔΟ 5 (CyQF/EQF)

Περιγραφή προτύπου επαγγελματικού προσόντος:

Στη σημερινή σύγχρονη κοινωνία, οι ανάγκες μάθησης εξελίσσονται και μεταβάλλονται συνεχώς. Οι εκπαιδευτές πρέπει να είναι σε θέση να προσαρμόζονται σε αυτές τις αλλαγές και να παρέχουν σύγχρονες μαθησιακές εμπειρίες. Επομένως, η κατάρτιση σε θέματα εκπαίδευσης εκπαιδευτών δια βίου μάθησης είναι ζωτικής σημασίας για να εξασφαλιστεί ότι οι εκπαιδευτές είναι καλά προετοιμασμένοι να αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις του σημερινού εκπαιδευτικού περιβάλλοντος και να προσφέρουν υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικές εμπειρίες στους καταρτιζομένους τους. Συνεπώς, η εκπαίδευση των εκπαιδευτών ενηλίκων πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα για τον κάθε ένα οργανισμό, διότι αποτελεί εγγύηση για ποιοτική ανάπτυξη ή και αναβάθμιση των γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού στον οργανισμό. 

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Μέσα στο πλαίσιο αυτό, το αναγνωρίζουμε ότι οι εκπαιδευτές δια βίου μάθησης διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο σε θέματα μάθησης και διδασκαλίας ενηλίκων και ως εκ τούτου προτείνει το πρόγραμμα αυτό με σκοπό την κατάρτιση εκπαιδευτών ενηλίκων στη βάση του προτύπου της ΑνΑΔ «Εκπαιδευτής Δια Βίου Μάθησης ΣΕΠ/CyQF/EQF ΕΠΙΠΕΔΟ 5». Στο πλαίσιο του προτύπου, οι υποψήφιοι εκπαιδευτές θα αναπτύξουν γνώσεις και δεξιότητες σε ένα κοινό τομέα εργασίας σχετικά με τη δημιουργία και διατήρηση αποτελεσματικών σχέσεων εργασίας και, σε τέσσερεις υποχρεωτικούς τομείς εργασίας, όπως: (α) Διάγνωση αναγκών μάθησης, (β) Σχεδιασμός και ανάπτυξη προγραμμάτων δια βίου μάθησης, (γ) Υλοποίηση προγραμμάτων δια βίου μάθησης και (δ) Αξιολόγηση προγραμμάτων δια βίου μάθησης. Επίσης, οι υποψήφιοι εκπαιδευτές, στο πλαίσιο των 84 ωρών του προγράμματος, θα αναπτύξουν ικανότητες υπευθυνότητας και αυτονομίας για τη διαχείριση προβλημάτων, τη σωστή καθοδήγηση εκπαιδευομένων και γενικότερα την πρωτοβουλία για σχεδιασμό, υλοποίηση και αξιολόγηση προγραμμάτων για την ικανοποίηση των αναγκών μάθησης των εκπαιδευομένων. To πρόγραμμα αφορά υποψήφιους εκπαιδευτές που δεν διαθέτουν εκπαιδευτική πείρα και που μπορούν να πιστοποιηθούν με βάση το πιο πάνω πρότυπο της ΑνΑΔ μέσω της Διαδρομής 1. ΣΤΟΧΟΣ

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου αυτού, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να λάβουν μέρος με επιτυχία στις εξετάσεις πιστοποίησης  της ΑνΑΔ.



Μεθόδοι εξέτασης απόδοσης:

Η εξέταση των δεξιωτήτων και των απαραίτητων γνώσεων στο πλαίσιο της διαδικασίας απονομής του επαγγελματικού προσόντος "Εκπαιδευτής Δια Βίου Μάθησης" διενεργέίται με τη χρήση των πιο κάτω μεθόδων εξέτασης:

  • Παρακολούθηση της εκτέλεσης της εργασίας σε πραγματικές συνθήκες
  • Παρακολούθηση της εκτέλεσης εργασίας σε συνθήκες προσομοίωσης
  • Μελέτη περίπτωσης / ειδική εργασία / υπόδηση ρόλων
  • Προσωπική συνέντευξη / προφορική εξέταση
  • Γραπτή εξέταση